Sectorul Pașcani-Suceava, cu o lungime de 62 de kilometri, va fi împărțit în două loturi și va beneficia de o investiție de 7,79 miliarde de lei, fără TVA, fonduri asigurate prin Programul Transport.
De la Focșani la Bacău, cele trei loturi sunt la aproximativ 50%. De la Bacău la Pașcani - 30-40%. La cum îi văd, terminând aceste patru tronsoane aici, probabil că până la finalul anului viitor se va circula pe autostradă până la Pașcani. Avem acum în licitație Pașcani-Suceava, iar în jurul datei de 10 noiembrie este termenul limită pentru depunerea ofertelor. Trebuie să ajungem cu A7 până la Siret.
Acest tronson va tranzita trei județe și va include construcția a 23 de viaducte, 37 de pasaje, 12 poduri, 8 parcări și 5 noduri rutiere. Ministrul Grindeanu a subliniat importanța proiectului pentru conectivitatea regională, cu un traseu care va asigura accesul direct la Aeroportul Internațional Suceava și legătura cu punctul de frontieră Siret.
<iframe width="100%" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/hTkT3dF4YOM?si=060AYHZVoQv7jyMK" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>
Autostrada A7 va continua să fie un proiect prioritar pentru infrastructura rutieră din România, aducând un impact semnificativ asupra mobilității și dezvoltării economice în regiune.