În această fază, lucrările includ frezarea căii de pod, demontarea mâinii curente, demolarea consolelor trotuarelor și spargerea plăcii de suprabetonare, precum și demolarea grinzilor deteriorate.
Traficul în zonă se desfășoară semaforizat pe o variantă provizorie, cu o restricție de tonaj de 30 de tone. Podul, construit în anul 1968, a beneficiat doar de lucrări de întreținere curentă până în prezent și va fi supus unor reparații semnificative la infrastructura rutieră și în zona albiei pârâului Cracău. Lungimea totală a podului este de 157,30 metri, iar lățimea părții carosabile este de 7,95 metri.
DRDP Iași reamintește importanța acestor lucrări pentru siguranța circulației și pentru creșterea durabilității infrastructurii rutiere din zonă.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/9oFoLsp76Rg?si=iww-aCgfdDepbm_E" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>